Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ  ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΚΕΕ - νέα οδηγία για τη Φυσική Κατεύθυνσης: βαθμολογείται κανονικά το Γ4

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

28 Μαΐου 2012

ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ»

Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012



“Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα”
Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης .

Απαντήσεις ΚΕΕ για Λογοτεχνία Κατεύθυνσης πανελλαδικων 2012


Οι ενδεικτικές απαντήσεις που έδωσε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων
Α1.  Πεζολογία: καθημερινό λεξιλόγιο (κάπως ξέρεις...)
 ανισοσύλλαβος στίχος
 ανισόστιχες στροφές
 απουσία ομοιοκαταληξίας

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

ΘΕΜΑΤΑ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΘΕΜΑΤΑ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΤΕΧΝΙΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012, ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 2012 (ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ)

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (Password) ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ -
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Υπουργείο Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Γραφείο Τύπου
Δελτίο Τύπου, (15-05-2012)
Α. Υπενθύμιση προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων.
Β. Παράταση προθεσμίας για την απόκτηση κωδικού ασφαλείας (password) από όλους τους υποψηφίους Γενικού Λυκείου και Επαγγελματικού Λυκείου για υποβολή μηχανογραφικού δελτίου και για την υπαγωγή των υποψηφίων στις ειδικές περιπτώσεις (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοινωνικά κριτήρια).
Α. Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑΛ - ΟΜΑΔΑΣ Β΄ αρχίζουν τη Δευτέρα 21-05-2012.

Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Απαντήσεις στο θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας-έκθεσης των πανελληνίων εξετάσεων 2012


ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2012 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΕΚΘΕΣΗ)
Α. Περίληψη
Μια ενδεικτική πρόταση
Το κείμενο αναφέρεται στην οικουμενική, διαχρονική και ανθρωπιστική διάσταση της αρχαίας ελληνικής τέχνης, η οποία, σύμφωνα με τη συγγραφέα, εκφράζει την φυσική και υλική υπέρβαση της ανθρώπινης ύπαρξης. Τρανό παράδειγμα αποτελεί η γλυπτική, η οποία αποδεικνύει την ψυχική ανάταση του ανθρώπου, την κοινωνική του συγκρότηση και τη μετάβαση από το μύθο στο λόγο. Η αρχαία ελληνική τέχνη γενικότερα, αφενός διδάσκει τη μετάβαση από πρωτόγονες σε οργανωμένες μορφές ζωής και κοινωνίας, όπου οι πολίτες της χαρακτηρίζονται από ελεύθερη σκέψη, εσωτερική αναζήτηση και αισθητική πληρότητα και αφετέρου αποκαλύπτει τον αγώνα του ανθρώπου για γνώση, αυτογνωσία και τελειοποίηση. Και για τους λόγους αυτούς, καταλήγει η συγγραφέας, η αρχαία ελληνική τέχνη θα αποτελεί πάντα μια πρωτοπορία για την αναγέννηση του ανθρώπου. 

Το θέμα πανελληνίων 2012 στη Νεοελληνική Γλώσσα-έκθεση

 

Πανανθρώπινο μήνυμα τέχνης

Κάθε πολιτισμός έχει τα όρια και το στίγμα του στον ιστορικό χώρο και χρόνο. Μέσα ωστόσο στην ιστορία του κόσμου, το αρχαιοελληνικό αισθητικό επίτευγμα σημαδεύει την καταγωγή μιας τέχνης με πανανθρώπινο μήνυμα και με διαστάσεις παγκόσμιες, θα έλεγα σχεδόν εξωχρονικές. Πρώτη έκφραση της αποστασιοποίησης του ανθρώπου από την αναγκαιότητα της φύσης, χάρη στη μεταμόρφωση της ύλης σε πνεύμα, το ελληνικό πλαστικό κατόρθωμα δηλώνει την επίμονη και έλλογη προσπάθεια του καλλιτέχνη να δαμάσει το πάθος και τη μοίρα με τα έργα του νου και της καρδιάς, αυτά που φέρνουν τον άνθρωπο όλο και πιο κοντά στο Θεό, αυτά που τον οδηγούν δίπλα στο συνάνθρωπο.

Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Προτεινόμενα θέματα πανελληνίων 2012 στην έκθεση: ελεύθερος χρόνος


ΚΕΙΜΕΝΟ
Ο ελεύθερος χρόνος στην εποχή της κρίσης
Της ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ( Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο/www.enet.gr)

Η μεγαλύτερη ίσως κατάκτηση των εργαζομένων στις ευρωπαϊκές κοινωνίες ήταν η μείωση του εργάσιμου χρόνου και το δικαίωμα στον ελεύθερο χρόνο που, στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα, σηματοδότησαν μια πραγματική πολιτισμική επανάσταση. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας η υλική και συμβολική κυριαρχία της αμειβόμενης εργασίας κλονίστηκε ουσιωδώς στη σκέψη και την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων εργαζομένων. Το τέλος της προτεσταντικής «ηθικής της εργασίας» και η μαζικοποίηση δικαιωμάτων και δυνατοτήτων -που έως τότε αποτελούσαν προνόμιο όσων βρίσκονταν στην κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας- έκαναν τις μεταπολεμικές κοινωνίες να ονειρεύονται την οριστική απελευθέρωση του ατόμου από τους εργασιακούς καταναγκασμούς και την αναπαραγωγή της εργατικής δύναμης. Νέοι χωροχρόνοι ατομικής ελευθερίας, ανάπτυξης και αυτοπραγμάτωσης έκαναν την εμφάνισή τους. Η μόρφωση και η καλλιέργεια σε όλα τα στάδια της ζωής, η πολιτιστική συμμετοχή και έκφραση, η διασκέδαση και οι απολαύσεις, οι οικογενειακές και προσωπικές σχέσεις, οι διεκδικήσεις μεταϋλιστικών αιτημάτων, κ.ά., αποτέλεσαν τις νέες ατομικές και συλλογικές προτεραιότητες.

Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

Προτεινόμενα θέματα πανελληνίων στην έκθεση 2012: Ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης

ΚΕΙΜΕΝΟ
Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ
H ιδέα τής Ευρωπαϊκής Ένωσης (με διάφορες μορφές και περιεχόμενο) ξεκίνησε πολύ νωρίς, ήδη στην ελληνορωμαϊκή αρχαιότητα, προχώρησε δειλά και αποσπασματικά, πέρασε από διάφορα στάδια και υπό διαφορετικές ιστορικές συνθήκες, αμφισβητήθηκε, αναθεωρήθηκε, αλλά μπόρεσε και ωρίμασε βαθμηδόν στις συνειδήσεις των λαών και των ηγετών των χωρών τής Ευρώπης. Έτσι έφτασε τελικά να αποτελεί σήμερα την αδιαμφισβήτητη και δυναμική πραγματικότητα που είναι γνωστή ως «Ευρωπαϊκή Ένωση». Αυτή η ιστορική διάσταση, αυτή η διαδικασία συνειδησιακής ωρίμασης (που πόρρω απέχει από μια συμβατική, ευκαιριακή και συμπτωματική συμπόρευση), πρέπει να αποτελεί σταθερό σημείο επιστημονικής και ιδεολογικής αναφοράς για την ιδέα τής Ενωμένης Ευρώπης και την πορεία τής ολοκλήρωσης αυτής τής ιδέας.

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Μετεγγραφές ειδικών κατηγοριών σε ΑΕΙ - ΤΕΙ για το 2012

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ / ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ – ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
   
                Από το 2011/12 (με το Άρθρο  59 παρ. 11 του  Ν.3966/2011 -ΦΕΚ.Α΄118), οι μετεγγραφές ειδικών κατηγοριών (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ασθενείς κλπ) καταργήθηκαν και θεσπίστηκε ειδική κατηγορία εισαχθέντων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Στην κατηγορία αυτή δίνονται εκ των προτέρων συγκεκριμένες θέσεις σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ και οι δικαιούχοι τους δεν έχουν εκ των υστέρων δυνατότητα μετεγγραφής τους σε άλλο Ίδρυμα, από εκείνο στο οποίο εισήχθησαν.

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Προτεινόμενα θέματα πανελληνίων 2012 στην έκθεση: Βία στα γήπεδα / χουλιγκανισμός

ΚΕΙΜΕΝΟ
Η ΒΙΑ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΚΑΙ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ 
Η βία των γηπέδων δεν ξεπερνιέται εύκολα με κούνημα του ώμου και με την πεποίθηση πως μετά από λίγο καιρό τα ίδια θα ξανασυμβούν. Η ανεξέλεγκτη κι εν πολλοίς παράλογη βία λογής νεαρών βλαστών της ελληνικής κοινωνίας υποδηλώνει σοβαρότατα πράγματα και προοιωνίζει ανησυχητικές προοπτικές. Ποιοι είναι εκείνοι οι γονείς που εκτρέφουν στο σπίτι τέτοιας ποιότητας ανθρωπόμορφα θηρία κι αδιάφορα συνεχίζουν την πορεία τους στη ζωή δίχως άγχος κι αγωνία; Το ζήτημα δεν αφορά - όπως κακώς συχνά αναφέρεται - τους παράγοντες των ποδοσφαιρικών ομάδων και τις αρχές ασφαλείας της χώρας. Είναι θέμα ολόκληρης της κοινωνίας μας. Κι αντανα-κλά στο ήθος και τις αρχές της.