Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

ΒΑΘΜΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2013

Τέλος στην αγωνία των μαθητών που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2013, δίνεται την Παρασκευή 21 Ιουνίου, ημέρα ανάρτησης των βαθμολογιών.
Σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε η Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθυντές Λυκείων, οι βαθμολογίες θα αναρτηθούν περί τις 13.00 το μεσημέρι της Παρασκευής (21/6) οπότε και θα αναρτηθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας».

Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ 2013

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε


Α. Ορίζουμε τον αριθμό εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Τμημάτων των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, κατά Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση Τμήματος και Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, ως ακολούθως:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
85
ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
75

Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2013-2014

Σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ Γρηγόρη Καλομοίρη και τον αναπληρωτή αιρετό Χρήστο Φιρτινίδη οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ για τις γενικές μεταθέσεις προγραμματίζεται να γίνουν την Τετάρτη και Πέμπτη 12 και 13 Ιουνίου, με καθυστέρηση τουλάχιστον δύο μηνών.

Βάσεις 2013

Βάσεις 2013: Ανακοινώνεται ο αριθμός των εισακτέων. Εκτιμήσεις

Βάσεις 2013: Ανακοινώνεται ο αριθμός των εισακτέων. Εκτιμήσεις
Και ενώ στις αρχές της επόμενης εβδομάδες θα ανακοινωθεί ο αριθμός των φετινών εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι εκτιμήσεις για τις βάσεις 2013 συνεχίζονται.
Ήδη ανακοινώθηκε ότι στις ακαδημίες εμπορικού ναυτικού θα εισαχθούν 620 πλοίαρχοι και 430 μηχανικοί.

"Ανοιχτό" το θέμα της επαναφοράς της βάσης του "10"

Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να επανεξετάσει την επαναφορά της βάσης του δέκα, ανάλογα με τα αποτελέσματα των φετινών εξετάσεων.
 
Προσθέτει ακόμη ότι τα μαθήματα στις Πανελλαδικές πρέπει να είναι λιγότερα κατά δυο, δηλαδή να μειωθούν από έξι σε τέσσερα: «Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά και δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα».