Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ-ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟ 2016

Η τελική τροπολογία για το σύστημα πρόσβασης


Προσθήκη στο νομοσχέδιο «Για την αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα»




Υπουργική Τροπολογία
Τροποποίηση διατάξεων του ν.4186/2013
Θέματα Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου
Αιτιολογική έκθεση
Ι. Γενικά
1.1. Στην παράγραφο Α προχωρούμε στη θέσπιση μεταβατικού θεσμικού πλαισίου για το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που θα ισχύσει έως ότου μετά από ευρύ διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς θεσμοθετήσουμε συνολικά νέο σύστημα για το Λύκειο, το οποίο όχι απλώς θα προετοιμάζει για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια αλλά και θα συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας, στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης και στην εμπέδωση των δημοκρατικών αξιών. Οι λόγοι για τους οποίους επείγει η θέσπιση αυτού του μεταβατικού θεσμικού πλαισίου είναι εξής:

Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2015 ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ / SOS ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ 2015 (ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ)

ΚΕΙΜΕΝΟ
Επιστολή 300 διανοούμενων από όλο τον κόσμο υπέρ της Ελλάδας
«Ζήτω η Ελλάδα...Είμαστε όλοι μαζί με την Ελλάδα»
Στην επιστολή υποστηρίζουν ότι δικαίως η ελληνική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι είναι αναγκαίος ένας εκ βάθρων επαναπροσανατολισμός, διότι οι πολιτικές που εφαρμόσθηκαν έως τώρα αποδείχθηκαν ένα απόλυτο φιάσκο. Δεν προσέφεραν ούτε την οικονομική ανάκαμψη, ούτε τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, ούτε την απασχόληση, αλλά ούτε καν τις εξωτερικές επενδύσεις. Αντίθετα, αποδείχθηκαν επιζήμιες για την ελληνική κοινωνία και αποδυνάμωσαν τους θεσμούς. Η προσέγγιση που ακολουθήθηκε αποδείχθηκε ξεκάθαρα καταστροφική και δεν επέτρεψε καμία πρόοδο, για την οποία προοριζόταν.

Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

SOS ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2015 ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ / ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Το αληθινό παραμύθι της βίας 

ΚΕΙΜΕΝΟ
του Ευγένιου Τριβιζά

Η εκφοβιστική και επιθετική συμπεριφορά παιδιών εναντίον συμμαθητών τους είναι ένα πολύμορφο και πολυδιάστατο φαινόμενο, η έκταση και η σοβαρότητα του οποίου δύσκολα αναγνωρίζονται. Κυρίως επειδή τα θύματα φοβούνται να τοεξομολογηθούν, οι δάσκαλοι δυσκολεύονται να το χειριστούν και τα σχολεία διστάζουν να το παραδεχτούν λόγω του αρνητικού αντίκτυπου που θα έχει στην εικόνα και στη φήμη τους. Η σχολική βία ξεκινάει από κοροϊδευτικές παρατηρήσεις, προσβλητικές εκφράσεις, διασπορά ψιθύρων με στόχο τον στιγματισμό και αποκλεισμό του θύματος από σχολικές παρέες, κλιμακώνεται με την καταστροφή ή κλοπή αντικειμένων ιδιοκτησίας του, συχνά εκτρέπεται σε σωματική βία. Στην αρχή απλά σπρωξίματα και στη συνέχεια ακραίες μορφές επιθετικότητας.