Γενικά
οι μαθητές πρέπει να ξέρουν ότι μια μονάδα στο πρώτο µάθηµα
αυξημένης βαρύτητας με συντελεστή 1,3 δίνει σχεδόν διπλάσια µόρια από µια μονάδα στα
υπόλοιπα μαθήματα που δεν έχουν συντελεστή βαρύτητας. Όσον αφορά το
δεύτερο μάθημα βαρύτητας που έχει συντελεστεί 0.7 δίνει περίπου 50%
περισσότερα μόρια από τα άλλα μαθήματα.
Μόρια ανά μονάδα μαθήματος με 6 μαθήματα | Μόρια ανά μονάδα με 7 μαθήματα | |
Κάθε μάθημα από τα 6 | 133,33 | 114,3 |
1ο μάθημα αυξ.βαρύτητας | 263,33 | 244,3 |
2ο μάθημα αυξ.βαρύτητας | 203,33 | 184,3 |
Η συμβολή του προφορικού βαθμού
Οι
μαθητές δεν πρέπει να υποτιμούν και τους προφορικούς βαθμούς των
τετραμήνων γιατί και αυτοί έχουν τη δική τους συμβολή στη διαμόρφωση των
μορίων που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος. Αυτό συμβαίνει γιατί ο βαθμός
πρόσβασης για κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα προκύπτει κατά 70%
από τη γραπτή επίδοση του μαθητή και κατά 30% από τον προφορικό βαθμό.
Για
παράδειγμα μαθητής που έχει γράψει 14 στα μαθηματικά κατεύθυνσης και
έχει 16 μέσο όρο προφορικών ο βαθμός πρόσβασης δεν θα είναι 14 άλλα 14.6
(14Χ0.7= 9.8 16Χ0.3= 4.8.. 9.8+4.8= 14.6)
Διόρθωση προφορικού
Αν
η διαφορά του Μ.Ο. των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων, από τον
γραπτό, είναι μεγαλύτερη από δύο μονάδες τότε ο προφορικός διορθώνεται
ώστε να προσεγγίζει τον γραπτό στις δύο μονάδες.
Παράδειγμα
Α τετράμηνο 18
Β τετράμηνο 19
Μ.Ο= 18.5
Αν
ο μαθητής στο μάθημα που έχει προφορικά 18.5 γράψει 12 τότε το 18.5 των
προφορικών αναπροσαρμόζεται προς τα κάτω ώστε να απέχει δυο μονάδες.
Άρα το 18.5 γίνεται 14.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου