Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011-2012

Για να δείτε την ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011-2012 πατήστε ΕΔΩ

Εξεταστέα ύλη στη Νεοελληνική Γλώσσα πανελλαδικών εξετάσεων 2011-2012


Στη διδακτέα- εξεταστέα ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ τάξης  Γενικού Λυκείου  περιλαμβάνονται τα  εγχειρίδια:

1. Έκφραση-Έκθεση Τεύχος Γ΄ της  Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Χ. Τσολάκη κ.ά., έκδοση ΟΕΔΒ 2011, εκτός από τα εξής:

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Εκπαιδευτικών

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αρ.Πρωτ.5199/27-07-2011
ΑΔΑ: 4ΑΣΔ9-8ΞΟ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΕΣΠΑ 2007-13\Ε.Π.Ε & ΔΒΜ\Α.Π. 1-2-3
«Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ., 2 Π.Σ.Εισ.»
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Κ.Τ.)
Επιστημονικός Υπεύθυνος: Παναγιώτης Αναστασιάδης
Ταχ. Δ/νση : Μεσογείων 406 Α γ. Παρασκευή
Ταχ. Κώδικας :153 42
Τηλεφ.: 210 6016386
Email: tae(ΑΤ)pi-schools.gr
Πληροφορίες: Α. Σμυρνιωτοπούλου
Τηλέφωνο: 210-6018303, 6018304
Email: asmyr(ΑΤ) pi-schools.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Για τις ανάγκες της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα)- Πιλοτική Εφαρμογή», που συγχρηματοδοτείται από την ΕυρωπαϊκήΈνωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο
Για περισσότερα πατήστε ΕΔΩ 

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθιών 2011-2012

Για την πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ. Α΄), πατήστε ΕΔΩ 

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκφραση-΄Εκθεση Γ΄ Λυκείου, Εκδόσεις Κοκοτσάκης
 
Πρόκειται για την αφαιρετική διαδικασία συνοπτικής απόδοσης ενός κειμένου, προκειμένου να επιτευχθεί:
Ø  Η κατανόησή του
Ø  Η πληροφόρηση των άλλων με λιτό και σαφή τρόπο για το περιεχόμενό του
Ø  Η διάκριση του αναγκαίου από το περιττό, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στη γλώσσα του κειμένου

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Περίληψη

Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκφραση-΄Εκθεση Γ΄ Λυκείου, Εκδόσεις Κοκοτσάκης
 
Πρόκειται για την αφαιρετική διαδικασία συνοπτικής απόδοσης ενός κειμένου, προκειμένου να επιτευχθεί:
Ø  Η κατανόησή του
Ø  Η πληροφόρηση των άλλων με λιτό και σαφή τρόπο για το περιεχόμενό του

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Δρ Κων/νος Αγγελάκος
Φιλόλογος στο Τμήμα Επιμόρφωσης
του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου



Α΄ Εισαγωγή: Η  Περίληψη  ως  μορφή  πύκνωσης  του  λόγου  - Στόχοι της διδασκαλίας
Η  περίληψη δεν είναι ξεχωριστό γραμματειακό είδος αλλά  ένας τρόπος  απόδοσης προϋπάρχοντος κειμένου   μέσα  από  τον  οποίο επιδιώκεται:

Τροποποιήσεις ειδικών περιπτώσεων σε μηχανογραφικά δελτία


Σας κάνουμε γνωστό ότι στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων έχουν περιέλθει αιτήσεις υποψηφίων, που οριστικοποίησαν το μηχανογραφικό τους δελτίο, για αλλαγή στοιχείων που αφορούν στις ειδικές περιπτώσεις α) πολυτέκνων ή β) τριτέκνων ή γ) κοινωνικών κριτηρίων, ύστερα από διαπίστωση ότι, εν τέλει, δεν εμπίπτουν ή εμπίπτουν στην ειδική περίπτωση όπως έχουν δηλώσει στο μηχανογραφικό τους δελτίο.

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Διορισμοί και αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2011-2012


Αλλαγές για διορισμούς - αποσπάσεις

Για πρώτη φορά φέτος οι αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών θα γίνουν μετά τους διορισμούς, μέσω ενός σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος

Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου θα γίνουν οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ φέτος για πρώτη φορά οι αποσπάσεις των δασκάλων και των καθηγητών θα γίνουν μετά τους διορισμούς.

Ερευνητική εργασία

 Διονύσιος Τάνης

www.greek-language.g 

Παρουσίαση του περιεχομένου

Ηενότητα αναφέρεται σε επιμέρους ζητήματα τα οποία παρουσιάζονται κατά τη συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας από μαθητές/τριες Λυκείου, όπως η επιλογή του θέματος της εργασίας, η διατύπωση του τίτλου, η αναζήτηση του σχετικού υλικού και η αξιολόγησή του, καθώς και η διάρθρωση και συγγραφή της εργασίας.

Παράταση οριστικοποίησης μηχανογραφικού δελτίου


Δελτίο Τύπου                                             27/06/2011
 
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, λόγω της προκηρυχθείσας απεργίας από τη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, για τις 28 και 29 Ιουνίου 2011, η προθεσμία οριστικοποίησης του μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για όλους τους υποψηφίους, παρατείνεται μέχρι 30 Ιουνίου 2011. Η ώρα λήξης της οριστικοποίησης είναι μέχρι 24:00 της ίδιας ημέρας.
Η προθεσμία είναι αποκλειστική και καμία οριστικοποίηση δεν θα γίνεται δεκτή πέραν αυτής της ώρας και ημέρας.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 : ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ
(Αρθρο 59 παρ.11 Ν.3966/2011 (ΦΕΚ. Α' 118)
Με τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.11 του Ν.3966/2011(ΦΕΚ.Α' 118), από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 καταργούνται οι πάσης φύσεως μετεγγραφές φοιτητών και σπουδαστών από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο και από ΤΕΙ σε ΤΕΙ.
Με τις ίδιες διατάξεις, ρυθμίζεται η εισαγωγή υποψηφίων στις σχολές και τα τμήματα των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού. 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ 2011


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δελτίο Τύπου
14/06/2011


ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ- ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ- ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Από το ΥΠΔΒΜΘ ανακοινώνονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τους δικαιούχους υποβολής μηχανογραφικού δελτίου, καθώς και γενικές πληροφορίες για τις ειδικές περιπτώσεις υποψηφίων που διεκδικούν επιπλέον αριθμό θέσεων εισακτέων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.11 του Ν.3966/2011(ΦΕΚ.Α΄118).

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ / ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ


Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκθεση-Έκφραση Γ΄ Λυκείου, εκδόσεις Κοκοτσάκης

2.1.1.3.2 Είδη επαγωγικών συλλογισμών και αξιολόγηση (με βάση το είδος των προκείμενων προτάσεων)
<><> 

Γενική αξιολόγηση των επαγωγικών συλλογισμών
Οι επαγωγικοί συλλογισμοί κανονικά αξιολογούνται ως προς το κατά πόσο οδηγούν σε τέλεια και ασφαλή επαγωγή. Αυτό είναι το βασικό κριτήριο που καθορίζει την αλήθεια και άρα ορθότητά τους. Ειδικότερα, ελέγχουμε κατά πόσο υπάρχει:

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ / ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ

Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκθεση-Έκφραση Γ΄ Λυκείου, εκδόσεις Κοκοτσάκης
2.1.1.3.2 Είδη παραγωγικών συλλογισμών και αξιολόγηση (με βάση το είδος των προκείμενων προτάσεων)
1) Κατηγορικοί παραγωγικοί: είναι οι παραγωγικοί συλλογισμοί των οποίων οι προκείμενες προτάσεις αποτελούν κατηγορικές κρίσεις, προτάσεις δηλαδή που δηλώνουν την κατηγορία-ιδιότητα του υποκειμένου (χρήση συνδετικού ρήματος και κατηγορουμένου) και οδηγούν χωρίς όρους ή επιφυλάξεις στη συναγωγή ενός μερικότερου συμπεράσματος.

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Προσχεδιασμένος προφορικός λόγος σε εκδήλωση του δήμου

Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκθεση-Έκφραση Γ΄Λυκείου, εκδόσεις Κοκοτσάκης

·        Τυπικά χαρακτηριστικά: Προσφώνηση: «Αξιότιμε/η κύριε/ία Δήμαρχε, αγαπητοί συνδημότες, κυρίες και κύριοι,» / Αποφώνηση: «Ευχαριστώ για την προσοχή σας» 

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Υλικό Παραγωγής Λόγου / Τα greeklish

«Οι νέοι θα πληρώσουν ακριβά τα greeklish»
Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ
http://www.tanea.gr/

Τον κίνδυνο της «αποξένωσης» από την εικόνα των ελληνικών λέξεων, λόγω της αυξανόμενης χρήσης των «greeklish», επισήμανε ο καθηγητής της Γλωσσολογίας Γεώργιος Μπαμπινιώτης.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Προσχεδιασμένος προφορικός λόγος σε σχολική εκδήλωση


·        Τυπικά χαρακτηριστικά: Προσφώνηση: «Αξιότιμε/η κύριε/ία Διευθυντή/ντρια, αγαπητοί καθηγητές, γονείς και συμμαθητές,» / Αποφώνηση: «Ευχαριστώ για την προσοχή σας»

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Το πετσόκομμα της δεύτερης ξένης γλώσσας στα σχολεία

του Βασίλη Πρασσά, δημοσιευμένο στις www.ripes.gr, στις 8-6-2011


Έχουμε ήδη εισέλθει στην εποχή του «πετσοκόμματος». Αυτό είναι το «νέο δόγμα» που επιτάσσει η «νέα τάξη πραγμάτων», που μας επιβάλλουν οι τροϊκανοί και εμείς αγόγγυστα υπηρετούμε.
Τα πάντα πετσοκόβονται, κοινωνικές κατακτήσεις, κοινωνικά αγαθά, προνοιακές υπηρεσίες, πολιτικά δικαιώματα, ακόμα και εθνικές και πολιτισμικές αξίες. Και προσφέρονται ως βορά  σε όλους εκείνους τους κανίβαλους που ανέλαβαν να μας σώσουν.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Συζήτηση στην Τάξη (προσχεδιασμένος προφορικός λόγος)


1.    Προσχεδιασμένος προφορικός λόγος στην τάξη (συζήτηση στην τάξη):

·      Τυπικά χαρακτηριστικά: Προσφώνηση: «Αγαπητές συμμαθήτριες και αγαπητοί συμμαθητές, φίλες και φίλοι,» / Αποφώνηση: «Ευχαριστώ για την προσοχή σας»

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Η "Επιστολή" ως επικοινωνιακό πλαίσιο


Βασίλης Πρασσάς, Θεωρία και Πράξη, Έκφραση-Έκθεση Γ΄ Λυκείου, εκδόσεις Κοκοτσάκης


  1. Αν πρόκειται για επιστολή, τότε απαιτείται το τυπικό της επιστολής, ανάλογο με τον παραλήπτη και το ανάλογο περιεχόμενο και ύφος:

Τα μέρη μιας επιστολής

1.       Χωροχρονικό πλαίσιο αναφοράς: τόπος και χρόνος (γράφεται πάνω δεξιά), π.χ.                                              Αθήνα, 21 Ιουνίου 2009

2.       Προσφώνηση: π.χ. Φίλε Γιάννη (γράφεται πάνω αριστερά) 

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Κλείνουν φοιτητικές εστίες μετά το λουκέτο στο Ίδρυμα Νεότητας - Πλήγμα για τους φοιτητές φτωχών οικογενειών

Της Κατερίνας Μυλωνά
www.alfavita.gr

Το δικαίωμα στη μάθηση και το όνειρο στερούνται τα παιδιά φτωχών οικογενειών, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να βάλει λουκέτο στο Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας. Αυτό σημαίνει ότι κλείνουν φοιτητικές και σπουδαστικές εστίες και η κάθε οικογένεια θα επιβαρύνεται με το κόστος του ενοικίου ενός σπιτιού, πέρα από την ιδιαίτερα, ούτως ή άλλως, ακριβή φοιτητική ζωή...

Χωρίς προσωπικό κινδυνεύουν να μείνουν η φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο και η σπουδαστική εστία στο Ηράκλειο. Οι εγκαταστάσεις και των δύο εστιών ανήκουν στα Ιδρύματα, όμως, η λειτουργία τους γίνεται από το ΕΙΝ. Όταν ο μισθός του προσωπικού πάψει να καλύπτεται από το ΕΙΝ, τότε το ερώτημα που τίθεται είναι, αφού τα Ιδρύματα αρνούνται και αδυνατούν να επωμιστούν το κόστος, πώς θα συνεχίσουν να λειτουργούν οι εστίες; Ένα ενδεχόμενο είναι να κληθούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι οικογένειες των φοιτητών, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό τους.

Όπως εξηγεί στην «Π» ο αντιπρύτανης Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Τάσος Φιλαλήθης, οι εστίες που βρίσκονται στην πανεπιστημιούπολη του Γάλλου ανήκουν στο Ίδρυμα και η λειτουργία τους καλύπτεται από το ΕΙΝ. «Αν κλείσει το ΕΙΝ και το προσωπικό που διαθέτει αυτή τη στιγμή για την τήρησή τους αποσυρθεί, θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε ένα τρόπο διαχείρισης της εστίας, όμως, και να ζητήσουμε δε θα μας δώσουν προσωπικό», αναφέρει.

Όπως είναι γνωστό, στο Ηράκλειο δεν υπάρχουν εστίες και οι φοιτητές που δικαιούνται μένουν σε ξενοδοχεία της πόλης, από όπου όμως φεύγουν τους καλοκαιρινούς μήνες. Ο αντιπρύτανης Οικονομικών του Π.Κ., κ. Μανώλης Πετράκης, αναφέρει πως στο νέο διαγωνισμό που θα κάνει το Ίδρυμα, θα ζητηθούν λιγότερα δωμάτια, σχεδόν τα μισά! Ο λόγος είναι ότι το Ίδρυμα δεν μπορεί να καλύψει το κόστος της διαμονής των φοιτητών που αγγίζει τα 600.000 ευρώ το χρόνο. Ο κ. Πετράκης τονίζει πως τα 20 ευρώ τη βραδιά, για ένα δωμάτιο που μένουν δύο άτομα, είναι υπερβολική τιμή αφού κάθε μήνα φτάνει τα 600 ευρώ. Με τα ίδια χρήματα, ένας φοιτητής θα μπορούσε να νοικιάσει ένα κανονικό σπίτι! Ο αντιπρύτανης του Π.Κ. λέει πως αν κάποιο ξενοδοχείο προσφέρει λιγότερα χρήματα και το Ίδρυμα έχει τη δυνατότητα, τότε δε θα μειωθεί ο αριθμός των δωματίων για τους φοιτητές.



“Το ΤΕΙ δεν θα μπορεί να επωμιστεί το φορτίο”

Ο πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης, κ. Ευάγγελος Καπετανάκης, τονίζει πως αν το ΕΙΝ πάψει να καλύπτει τα έξοδα του προσωπικού, τότε το Ίδρυμα δε θα μπορεί να επωμιστεί το φορτίο, το οποίο θα μετακυλήσει στους ίδιους τους σπουδαστές. Στις εστίες του Ηρακλείου μένουν αυτή τη στιγμή 296 σπουδαστές.


ΠΑΤΡΙΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ)

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Μυστικά και παγίδες στο Μηχανογραφικό

Οι αθέατες πλευρές και τι να προσέξετε Με ποιον τρόπο οι υποψήφιοι θα επιλέξουν σωστά τις σχολές που επιθυµούν

ΤΟΥ Χρήστου Κάτσικα xkatsikas@xkatsikas.gr
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 30 Μαΐου 2011 / www.tanea.gr

Η συµπλήρωση και κατάθεση του Μηχανογραφικού Δελτίου από τους χιλιάδες υποψηφίους όλων των κατηγοριών (τελειόφοιτους, απόφοιτους, κατηγορία 10%) είναι το καµπανάκι που χτυπά προειδοποιώνταςγια την τελευταίαστροφή στον σκληρό αγώνα δρόµου «για µια θέση στονήλιο» της Τριτοβάθµιας Εκπαίδευσης. Το «ηλεκτρονικό χαρτόνι» του Μηχανογραφικού Δελτίου έχει ολισθηράσηµεία και κρύβει παγίδες καιευκαιρίες. Ηουσιαστική µελέτη του Οδηγού για τη συµπλήρωση του Μηχανογραφικού που µοιάζει µε σπαζοκεφαλιά, µπορεί να βοηθήσει τους υποψηφίους στον τρόπο σωστής επιλογής των τµηµάτων που επιθυµούν, να τους πληροφορήσει για τα τµήµατα που παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες,για τις καινοτοµίες στοφετινό Μηχανογραφικό και γιατον τρόπο επιλογής των εισαγοµένων, µε σκοπό να ξεκαθαρίσουν το θολό τοπίο των σχολών ΑΕΙ και ΤΕΙ ώστε οι κρίσιµες επιλογές για τις σπουδές και κατ’ επέκταση το επάγγελµα να είναι πιο κοντά στιςπροσδοκίες και τα όνειρά τους!

Μέσα απόαυτές τιςσελίδες του Οδηγού δίνονται οι απαντήσεις σε όλες κυριολεκτικά τις ενδεχόµενες απορίες του φετινού υποψηφίου, αντιµετωπίζονται µε σαφήνεια οι προβληµατισµοί που εκφράζονται συνήθως για διάφορα σηµαντικά ζητήµατα επιλογής των σπουδώνκαι ξεκαθαρίζεταιποιοι συνδυασµοί ΕπιστηµονικώνΠεδίων και Κατευθύνσεων δενοδηγούν σε απώλειες µορίωνγια τους υποψήφιους.